Condiții de retur
La GinaMed, mă străduiesc să ofer servicii de cea mai bună calitate și să mă asigur că tu, ca și client, ești mulțumit de serviciile pe care le primești. Știu, însă, că pot apărea situații în care ai putea dori să returnezi un serviciu. Pentru a veni în ajutorul tău, am detaliat mai jos politica mea de retur.
Politica de retur privind simulările GinaMed
Ai dreptul să îmi soliciti returnarea sumei plătite pentru o simulare GinaMed, dacă aceasta nu a fost rezolvată în maxim 14 zile de la data recepționării plății.
Dacă dorești să îmi ceri returnarea sumei, te rog să îmi trimiți un e-mail la adresa contact@ginamed.ro, furnizând toate detaliile necesare pentru a valida cererea ta. Detaliile pot include, dar nu se limitează la, informații despre tranzacție, datele tale de contact și motivul pentru care dorești returnarea.
Odată ce cererea ta de returnare este validată, îți voi returna suma prin metoda inițială de plată în cel mult 30 zile lucrătoare.
Politica de retur privind subscripția GinaMed Plus
Plățile pentru perioade parțiale de facturare nu vor fi rambursate.
Politica de retur privind meditațiile
Mă străduiesc să ofer meditații de cea mai bună calitate. Vreau să îți aduc la cunoștință că plata pentru meditații se face după finalizarea acestora. Cu toate acestea, odată efectuată plata, sumele pentru meditații nu pot fi returnate. Consider că atunci când decizi să investești în meditații, înțelegi și ești de acord cu natura acestui serviciu și îți asumi această decizie.
Contact
Dacă ai întrebări sau nelămuriri legate de politica de retur sau orice alt aspect, te rog să îmi scrii la contact@ginamed.ro. Sunt aici pentru a te ajuta și pentru a răspunde la orice nelămurire ai avea.
Ultima actualizare: 01.12.2023
Îți mulțumesc că ai ales GinaMed. Sper să ai o experiență plăcută alături de mine!